Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett.

RAD Roller Logo
RAD Roller Logo

TOP 10 érv az SMR masszázs mellett

2016. JANUÁR 4.

Nem tudod eldönteni, hogy szükséged van-e a myofasciális önmasszázs (SMR) beépítésére a mindennapjaidba? Engedd meg, hogy mutassunk 10 jó érvet:

1.

Fokozza a vérkeringést és csökkenti a gyulladást.

2.

Növeli az ízületek mozgástartományát.

3.

Csökkenti az izomlázat.

4.

Segít gyorsabban felépülni.

5.

Növeli a HRV-t (szívfrekvencia-variabilitást), ami miatt szervezeted könnyebben tud ellazulni, felfrissülni, pihenni.

RAD Roller + RAD Helix = SMR level 10000

6.

SMR közben mentálisan is felkészülsz a mozgásra és a magas teljesítményre.

7.

Növeli az artériák rugalmasságát, ami fontos a kardiovaszkuláris rendszer egészsége szempontjából.

8.

Növeli a testtudatot, csökkenti a stressz szintet.

9.

Megszünteti az letapadásokat.

Elősegíti a fascia különböző rétegeinek mozgását, csúszását (lásd Tozzi, 2012). Hedley (2010) a következőképpen definiálta a patológiás letapadásokat: “fix összeköttetés olyan szövetek között, amiknek alapesetben képesnek kellene lenniük egymáshoz képest elmozdulni.” Néhány kutatás tárt már fel bizonyítékokat a manuális terápia letapadásokra gyakorolt jótékony hatására. (Megj.: ezek a kutatások elsősorban a hastájéki masszázs hatásait vizsgálták.)

10.

Fájdalomcsillapító hatású.

A gerincvelő hátsó szarvában elhelyezkedő idegi mechanizmus olyan kapuként működik, amely csökkenteni vagy növelni képes a perifériás idegrostokból származó és a központi idegrendszerbe érkező impulzusok mennyiségét. A nyomásinger hajlamos ezt a kaput elzárni és így enyhíteni a fájdalmat. (Melzack és Wall 1965).

Készleten

Készleten

Készleten

Készleten

Több ilyet? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Az első RAD képzések Közép-Európában!

Örömmel értesítünk minden érdeklődőt, hogy idén októberben elindulnak a RAD termékvonalhoz kapcsolódó képzések, melyeket a RAD által delegált kanadai oktató, Nick Mueller tart meg.

Néhány gyakorlat hátfájdalom kezelésére

Ha végeztél a napi SMR hengerezéseddel, javasoljuk, hogy mindenképpen próbáld ki ezeket a mobilizáló, stabilizáló gyakorlatokat is! A gerinced hálás lesz érte!

A normál RAD Roller

Testünk, sérüléseink és komfortérzetünk különböző. Ennek ellenére gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy ugyanazt az eszközt vagy módszert használjuk mindenre.

Mit szabad és mit nem SMR masszázs (myofasciális önmasszázs) során

A legfontosabb dolgok, amikre SMR közben és után figyelni érdemes. Ha betartod ezeket a szabályokat, még eredményesebb lehetsz.

Feliratkozás várólistára Ha termék újra raktáron lesz, email-ben értesítünk. Kérünk, add meg az email címedet: