TOP 10 érv az SMR masszázs mellett

2016. JANUÁR 4.

Nem tudod eldönteni, hogy szükséged van-e a myofasciális önmasszázs (SMR) beépítésére a mindennapjaidba? Engedd meg, hogy mutassunk 10 jó érvet:

1.

Fokozza a vérkeringést és csökkenti a gyulladást.

2.

Növeli az ízületek mozgástartományát.

3.

Csökkenti az izomlázat.

4.

Segít gyorsabban felépülni.

5.

Növeli a HRV-t (szívfrekvencia-variabilitást), ami miatt szervezeted könnyebben tud ellazulni, felfrissülni, pihenni.

RAD Roller + RAD Helix = SMR level 10000

6.

SMR közben mentálisan is felkészülsz a mozgásra és a magas teljesítményre.

7.

Növeli az artériák rugalmasságát, ami fontos a kardiovaszkuláris rendszer egészsége szempontjából.

8.

Növeli a testtudatot, csökkenti a stressz szintet.

9.

Megszünteti az letapadásokat.

Elősegíti a fascia különböző rétegeinek mozgását, csúszását (lásd Tozzi, 2012). Hedley (2010) a következőképpen definiálta a patológiás letapadásokat: “fix összeköttetés olyan szövetek között, amiknek alapesetben képesnek kellene lenniük egymáshoz képest elmozdulni.” Néhány kutatás tárt már fel bizonyítékokat a manuális terápia letapadásokra gyakorolt jótékony hatására. (Megj.: ezek a kutatások elsősorban a hastájéki masszázs hatásait vizsgálták.)

10.

Fájdalomcsillapító hatású.

A gerincvelő hátsó szarvában elhelyezkedő idegi mechanizmus olyan kapuként működik, amely csökkenteni vagy növelni képes a perifériás idegrostokból származó és a központi idegrendszerbe érkező impulzusok mennyiségét. A nyomásinger hajlamos ezt a kaput elzárni és így enyhíteni a fájdalmat. (Melzack és Wall 1965).

Készleten

Készleten

Készleten

Készleten

Több ilyet? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Néhány gyakorlat hátfájdalom kezelésére

Ha végeztél a napi SMR hengerezéseddel, javasoljuk, hogy mindenképpen próbáld ki ezeket a mobilizáló, stabilizáló gyakorlatokat is! A gerinced hálás lesz érte!

A fejfájásom valójában szemfájás?

Miért okozhat a szem túlerőltetése fejfájást? A képernyők simogatása és a fejfájás összefügghet? Példagyakorlattal.

Érdemeld ki csíkjaidat a RAD Helix-el

Az SMR hengeren való unalmas, mindig ugyanolyan izomkilapításnak vége. Most, hogy már sokkal többet tudunk az eszköz alapú ön-manuálterápiáról, a RAD csapat megtervezett egy olyan termékvonalat, aminek a segítségével a lehető legjobb eredményeket érheted el.

A puha RAD Roller

Ha nem vagy biztos benne, melyik keménységű RAD Roller-t válaszd, ebből a cikkből többet megtudhatsz a puha változatról.

Feliratkozás várólistára Ha termék újra raktáron lesz, email-ben értesítünk. Kérünk, add meg az email címedet: