Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett.

RAD Roller Logo
RAD Roller Logo

TOP 10 érv az SMR masszázs mellett

2016. JANUÁR 4.

Nem tudod eldönteni, hogy szükséged van-e a myofasciális önmasszázs (SMR) beépítésére a mindennapjaidba? Engedd meg, hogy mutassunk 10 jó érvet:

1.

Fokozza a vérkeringést és csökkenti a gyulladást.

2.

Növeli az ízületek mozgástartományát.

3.

Csökkenti az izomlázat.

4.

Segít gyorsabban felépülni.

5.

Növeli a HRV-t (szívfrekvencia-variabilitást), ami miatt szervezeted könnyebben tud ellazulni, felfrissülni, pihenni.

RAD Roller + RAD Helix = SMR level 10000

6.

SMR közben mentálisan is felkészülsz a mozgásra és a magas teljesítményre.

7.

Növeli az artériák rugalmasságát, ami fontos a kardiovaszkuláris rendszer egészsége szempontjából.

8.

Növeli a testtudatot, csökkenti a stressz szintet.

9.

Megszünteti az letapadásokat.

Elősegíti a fascia különböző rétegeinek mozgását, csúszását (lásd Tozzi, 2012). Hedley (2010) a következőképpen definiálta a patológiás letapadásokat: “fix összeköttetés olyan szövetek között, amiknek alapesetben képesnek kellene lenniük egymáshoz képest elmozdulni.” Néhány kutatás tárt már fel bizonyítékokat a manuális terápia letapadásokra gyakorolt jótékony hatására. (Megj.: ezek a kutatások elsősorban a hastájéki masszázs hatásait vizsgálták.)

10.

Fájdalomcsillapító hatású.

A gerincvelő hátsó szarvában elhelyezkedő idegi mechanizmus olyan kapuként működik, amely csökkenteni vagy növelni képes a perifériás idegrostokból származó és a központi idegrendszerbe érkező impulzusok mennyiségét. A nyomásinger hajlamos ezt a kaput elzárni és így enyhíteni a fájdalmat. (Melzack és Wall 1965).

Készleten

Készleten

Készleten

Készleten

Több ilyet? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Érdemeld ki csíkjaidat a RAD Helix-el

Az SMR hengeren való unalmas, mindig ugyanolyan izomkilapításnak vége. Most, hogy már sokkal többet tudunk az eszköz alapú ön-manuálterápiáról, a RAD csapat megtervezett egy olyan termékvonalat, aminek a segítségével a lehető legjobb eredményeket érheted el.

Az SMR hatása a vállízület mozgástartományára felnőtt teniszezőknél

Az alábbiakban ismertetett dolgozat célja az volt, hogy megvizsgálja a myofasciális önmasszázs (SMR) hatását a váll ízület berotációs mozgástartományára, a váll instabilitás érzésére és hatását az adogatás erejére, sebességére – felnőtt, haladó szintű teniszezőknél. 

Milyen SMR hengert vegyek?

Ma már rengeteg fajta masszázshenger, golyó és labda kapható. De mi alapján válasszunk közülük? Melyik az, amelyik a megfelelő lehet neked?

Gerinc gyakorlatok SMR eszközökkel

Mivel sajnos nagyon sokunknak adódik időről időre problémája a gerincével, úgy gondoltuk, hasznos lehet egy csak nekik szóló gyakorlatsor összeállítása. Ha az alábbi képeken látható gyakorlatokat napi néhány percben elvégzed, biztosan csökkennek panaszaid.

Feliratkozás várólistára Ha termék újra raktáron lesz, email-ben értesítünk. Kérünk, add meg az email címedet: