A PUHA RAD ROLLER

2015. ÁPRILIS 28.

A RAD Roller tervezésekor fontos szempont volt, hogy ne csak sokoldalú legyen, de vágyjunk is a használatára.
Az önmasszázs kapcsán mindenkinek más elvárásai vannak. Néhányan csak enyhe, szinte simogató masszázsra vágynak, mások viszont a mély szöveteiket szeretnék megdolgozni. Mindkettőnek meg van a helye és az előnye. Egyiket sem szabad figyelmen kívül hagyni. Hogy ki melyikre vágyik, attól is függ, hogy milyen eredményt szeretne elérni. A következő rövid ellenőrző lista segít abban, hogy könnyebben eldönthesd, neked melyikre van szükséged.
A RAD Roller rendkívül sokoldalúan használható.

1. Voltál mélyszöveti masszázson az elmúlt három hónapban?

2. A problémás helyeid vastag szövetréteg (zsír és izom) alatt vannak?

3. Szeretnél önmasszázst végezni minden nap, egy általános tartásjavító program keretén belül?

 

Elég puha, hogy ellazulhass használata közben, de ugyanakkor elég kemény, hogy felold vele a trigger pontokat.
Ha mindhárom kérdésre “nem” a válaszod, akkor a felszíni masszázs tűnik neked célravezetőnek. Legalábbis jelenleg. Ha nem szoktál még hozzá a mély szöveteid átdolgozásához, akkor ha túl hirtelen fejtesz ki túl nagy nyomást a célterületeken, azzal aktiválod a tested védekező mechanizmusát, ami ebben az esetben az izmok megfeszítéséhez vezet. Ezzel épp a céloddal ellentétes hatást válthatsz ki. Egy óvatosabb, puhább megközelítés során is megfelelően átmasszírozhatod magad, miközben a relaxációs érzés is megmarad. Ha izomfeszülést érzel a gerinc melletti (paravertebrális) izmaidban, karjaidban vagy a talpadban, kezdd itt. Ezeken a helyeken nem kell vastag szövetrétegeken áthatolnod.
RAD Rounds állkapocs feloldás

A puha RAD Roller több célra is jó választás. Elég puha, hogy ellazulhass használata közben, de ugyanakkor elég kemény hozzá, hogy felold vele a trigger pontokat. Mivel orvosi minőségű szilikonból készült, akár fel is melegítheted (és természetesen bőrirritációt sem okoz). Az a néhány perc, amíg megtartja a hőt, elég hozzá, hogy egy kellemes, lazító élményben legyen részed.

Ha úgy döntesz, hogy te akkor fogod kezelni a problémás helyeket, amikor a panaszaid jelentkeznek és egyenlőre nem tervezed a tested teljes egészének harmóniába hozását (amihez esetleg életmódbeli változtatásokra is szükség lenne), az is teljesen érthető. Van úgy, hogy egyszerűen nincs lehetőségünk drasztikusan változtatni azokon a mozgásformákon, amik a panaszainkat újra és újra előidézik. Egy profi sportoló, kamionsofőr vagy irodai dolgozó, vagy bárki, aki folyamatosan ismétlődő mozgást végez, sokat profitálhat az önmasszázsból, de valószínű, hogy ugyanazokat a helyeket fogja újra és újra kezelni.

Ha a fenti kérdésekre “igen”-nel válaszoltál, azt javasoljuk, hogy nézd meg a RAD Roller Normál vagy Kemény változatát.
Kiürítés

Készleten

Készleten

Több ilyet? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Mit szabad és mit nem SMR masszázs (myofasciális önmasszázs) során

A legfontosabb dolgok, amikre SMR közben és után figyelni érdemes. Ha betartod ezeket a szabályokat, még eredményesebb lehetsz.

Gerinc gyakorlatok SMR eszközökkel

Mivel sajnos nagyon sokunknak adódik időről időre problémája a gerincével, úgy gondoltuk, hasznos lehet egy csak nekik szóló gyakorlatsor összeállítása. Ha az alábbi képeken látható gyakorlatokat napi néhány percben elvégzed, biztosan csökkennek panaszaid.

TOP 10 érv az SMR masszázs mellett

Nem tudod eldönteni, hogy szükséged van-e a myofasciális önmasszázs (SMR) beépítésére a mindennapjaidba? Engedd meg, hogy mutassunk 10 jó érvet!

3 érv a mobilizálás fontossága mellett

Vége annak az időnek, amikor azonnal masszázs-terapeuta vagy orvos segítségét kértük, mikor izom-ízületi fájdalmaink vagy mobilitási problémáink voltak. Tudásunk a mobilitásról és a myofasciális önmasszázsról az elmúlt 10 évben drasztikusan bővült.

Feliratkozás várólistára Ha termék újra raktáron lesz, email-ben értesítünk. Kérünk, add meg az email címedet: