A PUHA RAD ROLLER

2015. ÁPRILIS 28.

A RAD Roller tervezésekor fontos szempont volt, hogy ne csak sokoldalú legyen, de vágyjunk is a használatára.
Az önmasszázs kapcsán mindenkinek más elvárásai vannak. Néhányan csak enyhe, szinte simogató masszázsra vágynak, mások viszont a mély szöveteiket szeretnék megdolgozni. Mindkettőnek meg van a helye és az előnye. Egyiket sem szabad figyelmen kívül hagyni. Hogy ki melyikre vágyik, attól is függ, hogy milyen eredményt szeretne elérni. A következő rövid ellenőrző lista segít abban, hogy könnyebben eldönthesd, neked melyikre van szükséged.
A RAD Roller rendkívül sokoldalúan használható.

1. Voltál mélyszöveti masszázson az elmúlt három hónapban?

2. A problémás helyeid vastag szövetréteg (zsír és izom) alatt vannak?

3. Szeretnél önmasszázst végezni minden nap, egy általános tartásjavító program keretén belül?

 

Elég puha, hogy ellazulhass használata közben, de ugyanakkor elég kemény, hogy felold vele a trigger pontokat.
Ha mindhárom kérdésre “nem” a válaszod, akkor a felszíni masszázs tűnik neked célravezetőnek. Legalábbis jelenleg. Ha nem szoktál még hozzá a mély szöveteid átdolgozásához, akkor ha túl hirtelen fejtesz ki túl nagy nyomást a célterületeken, azzal aktiválod a tested védekező mechanizmusát, ami ebben az esetben az izmok megfeszítéséhez vezet. Ezzel épp a céloddal ellentétes hatást válthatsz ki. Egy óvatosabb, puhább megközelítés során is megfelelően átmasszírozhatod magad, miközben a relaxációs érzés is megmarad. Ha izomfeszülést érzel a gerinc melletti (paravertebrális) izmaidban, karjaidban vagy a talpadban, kezdd itt. Ezeken a helyeken nem kell vastag szövetrétegeken áthatolnod.
RAD Rounds állkapocs feloldás

A puha RAD Roller több célra is jó választás. Elég puha, hogy ellazulhass használata közben, de ugyanakkor elég kemény hozzá, hogy felold vele a trigger pontokat. Mivel orvosi minőségű szilikonból készült, akár fel is melegítheted (és természetesen bőrirritációt sem okoz). Az a néhány perc, amíg megtartja a hőt, elég hozzá, hogy egy kellemes, lazító élményben legyen részed.

Ha úgy döntesz, hogy te akkor fogod kezelni a problémás helyeket, amikor a panaszaid jelentkeznek és egyenlőre nem tervezed a tested teljes egészének harmóniába hozását (amihez esetleg életmódbeli változtatásokra is szükség lenne), az is teljesen érthető. Van úgy, hogy egyszerűen nincs lehetőségünk drasztikusan változtatni azokon a mozgásformákon, amik a panaszainkat újra és újra előidézik. Egy profi sportoló, kamionsofőr vagy irodai dolgozó, vagy bárki, aki folyamatosan ismétlődő mozgást végez, sokat profitálhat az önmasszázsból, de valószínű, hogy ugyanazokat a helyeket fogja újra és újra kezelni.

Ha a fenti kérdésekre “igen”-nel válaszoltál, azt javasoljuk, hogy nézd meg a RAD Roller Normál vagy Kemény változatát.
Kiürítés

Készleten

Készleten

Több ilyet? Iratkozz fel hírlevelünkre!

A kemény RAD Roller

Tudj meg többet a RAD Roller kemény változatáról. A cikkből segítséget kapsz ahhoz, hogy erre van-e szükséged vagy valamelyik puhább változatra.

A plantar fasciitis és a mellkas rotáció

A fájdalom helye – talán egy kissé meglepő módon – gyakran éppen az utolsó hely, ahol masszázst vagy lazítást kell végeznünk. Nem hiszed?! Itt egy példa …

Milyen SMR hengert vegyek?

Ma már rengeteg fajta masszázshenger, golyó és labda kapható. De mi alapján válasszunk közülük? Melyik az, amelyik a megfelelő lehet neked?

Eddzed a szíved SMR-el

Kutatási eredmények az SMR-nek az érfalak rugalmasságára való hatásával kapcsolatban a közelgő Valentin nap apropóján.