Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett.

RAD Roller Logo
RAD Roller Logo

Gerinc gyakorlatok SMR eszközökkel

 2017. FEBRUÁR 27.

A myofasciális masszázs eszközök nagyon hasznosak a test különböző területein kialakuló izomfeszülések kezelésében, az ízületek beszűkült mozgásának megszüntetésében.

Mivel sajnos nagyon sokunknak adódik időről időre problémája a gerincével, úgy gondoltuk, hasznos lehet egy csak nekik szóló gyakorlatsor összeállítása. Ha az alábbi képeken látható gyakorlatokat napi néhány percben elvégzed, biztosan csökkennek panaszaid. Ha problémáid újra és újra előjönnek, vizsgáld meg mindennapi mozgásod és figyeld meg, nem valami más hibás mozgás, tudatalatti mozgáskorrekció okozza-e gerincpanaszaid kiújulását. Akkor is érdemes végezni ezt a néhány egyszerű tornasort, ha semmi különösebb panaszod nincs, hogy hosszú távon tudj javítani tartásodon vag meg tudd tartani a már kialakított helyes testtartásodat!
Bármilyen további kérdés esetén fordulj bizalommal gyógytornászunkhoz a bobo@bfour.eu e-mail címen.

A háti gerincnek képesnek kell lennie az elfordulásra. Ha az ezen a szakaszon lévő izmaink kötöttek, úgy ez a rotáció vagy az alsó háti- vagy a nyaki gerinc szakaszra tevődik át, ami nem jó.

Gerinc gyakorlatok SMR eszközökkel

Alkalmazhatod őket bármilyen rendelkezésre álló SMR eszközre, de leghatékonyabb a RAD Roller eszközökkel lehetsz.

[et_pb_aio_extended use_icon=”on” font_icon=”%%233%%” icon_color=”#ffffff” use_icon_font_size=”on” icon_font_size=”54px” button_text=”NYOMTATHATÓ VÁLTOZAT LETÖLTÉSE” button_url=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/02/Gerinc-gyakorlatok.pdf” overlay_gradient=”on” overlay_gradient_type=”radial” overlay_gradient_color_one=”rgba(28,28,28,0.14)” overlay_gradient_color_two=”rgba(88,88,88,0.05)” img_src=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/39_HD-e1483017940921.jpg” img_zoomin_hover=”on” img_zoomin_hover_style=”fast” img_hover_effect=”on” img_define_height=”180px” use_wrapper_border=”off” admin_label=”Használati utasítás gomb” _builder_version=”3.0.47″ background_color=”#585858″ background_layout=”dark” saved_tabs=”all” button_on_hover=”on” button_letter_spacing_hover=”0″] [/et_pb_aio_extended]

További gyakorlatokat a RAD Mobility alkalmazásban találsz.

Készleten

Törlés

Készleten

Több ilyet? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Jóga: Tegyük szebbé kerék pózunk

A kerék (vagy felfelé mutató íj) póz (Urdhva Dhanurasana) kitűnően megmutatja, hogy mennyire is nyitott a váll és a felső háti szakasz mozgástartománya. Nézzük meg hát részletesebben, hogyan tudnánk fejleszteni a kivitelezésen.

Mit szabad és mit nem SMR masszázs (myofasciális önmasszázs) során

A legfontosabb dolgok, amikre SMR közben és után figyelni érdemes. Ha betartod ezeket a szabályokat, még eredményesebb lehetsz.

A kemény RAD Roller

Tudj meg többet a RAD Roller kemény változatáról. A cikkből segítséget kapsz ahhoz, hogy erre van-e szükséged vagy valamelyik puhább változatra.

Eddzed a szíved SMR-el

Kutatási eredmények az SMR-nek az érfalak rugalmasságára való hatásával kapcsolatban a közelgő Valentin nap apropóján.

Feliratkozás várólistára Ha termék újra raktáron lesz, email-ben értesítünk. Kérünk, add meg az email címedet: