Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett.

RAD Roller Logo
RAD Roller Logo

HOGYAN HASZNÁLD?

A RAD ROLLER

Kezdésként nézd meg ezeket a bárhol alkalmazható gyakorlatokat és olvasd el a használati utasítást. Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot. Gyógytornászunk örömmel áll rendelkezésedre.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Back.jpg” alt=”RAD Roller | A rugalmas myofaszciális masszázs eszköz” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Back” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Neck.jpg” alt=”RAD Helix | A DNS alakú SMR henger” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Neck” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Chest.jpg” alt=”RAD Rod | A finoman adagolható masszázs eszköze” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Chest” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

HÁT

Feküdj háttal a Roller-re úgy, hogy az a gerinc két oldalán érintse a tested. Hagyd az izmaidat ellazulni. Lélegezz lassan be- és ki, 5-10 alkalommal. Emeld fel a mellkasodat és tedd a Roller-t a következő csigolyádhoz. Itt is végezz 5-10 lassú be- és kilégzést, majd ismételd ezt csigolyáról csigolyára haladva, egészen az alsó háti szakaszodtól fel, a koponyád alsó részéig.

NYAK

Hajtsd a fejed a Roller-re, úgy, hogy az a koponyaalapnál érjen a testedhez. Akár lazíthatsz is ebben a pozícióban, vagy a fejedet apró mozdulatokkal forgasd jobbra és balra, így még jobban elősegítheted a kötött izmok fellazítását. Nagyobb fejfordításokkal elérhetsz egészen a fültőig is, de ott mindenképpen állj meg.

MELL

Állj szembe egy fallal vagy oszloppal és a Roller-t álló pozícióban tartsd a falnál a másik kezeddel, mintha egy üveg vizet fognál (vagy használd a Block-ot, ahogy a fenti képen látod). A Roller a kulcscsontod külső széle alatt érintse a tested. Kezdj el a testeddel apró köröket írni, miközben a testsúlyodat a Roller-re helyezed. Haladj így a mellizmaidon lefelé, az ellenkező oldali csípőd irányába.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Triceps.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Elbow” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-hip-IT-Band.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Hip” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Quads.jpg” alt=”RAD Kit | Hatékony massázseszköz csomagok kedvező áron” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Quad” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

KÖNYÖK

Indíts oldalfekvésből és helyezd a Roller-t épp a könyököd alá (a triceps irányában). Gurulj a karoddal lassan előre-hátra, a testúlyod szabályozásával kontrollálva a nyomás erejét. Ha csomóra bukkansz, karod apró fordító mozdulataival semlegesítsd őket.

CSÍPŐ / ILIOTIBIÁLIS SZALAG

Ülj a Roller-re (lásd kép). A csípődet enyhén fordítsd kifelé, és engedd, hogy a Roller mélyen “behatoljon” a csípődbe. Relaxálj, majd lassú, körkörös mozgást végezve lazítsd fel a szöveteket a csípődtől a keresztcsontodig.

COMB

Feküdj hasra. A Roller épp a medencecsontod alatt legyen, de csontot semmiképpen ne érje el. Mozogj jobbra-balra, fokozatosan a térd felé haladva, egészen a térdkalácsig. Fontos, hogy forgasd is a csípődet, úgy hogy a Roller a combod belső felét is elérje. Ez a térd felé futó izmok miatt lényeges.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-calves.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Calf” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Feet.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Feet” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

VÁDLI

Ülj a földre és helyezd az egyik vádlidat a Roller-re, úgym, hogy az a térdhajlat alatt helyezkedjen el. Kezdj apró fordító mozdulatokkal a sarkad irányába haladni, de az Achilles ín előtt állj meg.

LÁB

Tedd a talpad a Roller-re és kezdj óvatosan előre-hátra gurulni. Helyezz nagyobb nyomást a Roller-re, ha a talpad belső felén jársz. Engedd a talpizmokat minden irányban felszabadulni.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Back.jpg” alt=”RAD Roller | A rugalmas myofaszciális masszázs eszköz” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Back” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

HÁT

Feküdj háttal a Roller-re úgy, hogy az a gerinc két oldalán érintse a tested. Hagyd az izmaidat ellazulni. Lélegezz lassan be- és ki, 5-10 alkalommal. Emeld fel a mellkasodat és tedd a Roller-t a következő csigolyádhoz. Itt is végezz 5-10 lassú be- és kilégzést, majd ismételd ezt csigolyáról csigolyára haladva, egészen az alsó háti szakaszodtól fel, a koponyád alsó részéig.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Neck.jpg” alt=”RAD Helix | A DNS alakú SMR henger” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Neck” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

NYAK

Hajtsd a fejed a Roller-re, úgy, hogy az a koponyaalapnál érjen a testedhez. Akár lazíthatsz is ebben a pozícióban, vagy a fejedet apró mozdulatokkal forgasd jobbra és balra, így még jobban elősegítheted a kötött izmok fellazítását. Nagyobb fejfordításokkal elérhetsz egészen a fültőig is, de ott mindenképpen állj meg.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Chest.jpg” alt=”RAD Rod | A finoman adagolható masszázs eszköze” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Chest” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

MELL

Állj szembe egy fallal vagy oszloppal és a Roller-t álló pozícióban tartsd a falnál a másik kezeddel, mintha egy üveg vizet fognál (vagy használd a Block-ot, ahogy a fenti képen látod). A Roller a kulcscsontod külső széle alatt érintse a tested. Kezdj el a testeddel apró köröket írni, miközben a testsúlyodat a Roller-re helyezed. Haladj így a mellizmaidon lefelé, az ellenkező oldali csípőd irányába.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Triceps.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Elbow” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

KÖNYÖK

Indíts oldalfekvésből és helyezd a Roller-t épp a könyököd alá (a triceps irányában). Gurulj a karoddal lassan előre-hátra, a testúlyod szabályozásával kontrollálva a nyomás erejét. Ha csomóra bukkansz, karod apró fordító mozdulataival semlegesítsd őket.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-hip-IT-Band.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Hip” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

CSÍPŐ / ILIOTIBIÁLIS SZALAG

Ülj a Roller-re (lásd kép). A csípődet enyhén fordítsd kifelé, és engedd, hogy a Roller mélyen “behatoljon” a csípődbe. Relaxálj, majd lassú, körkörös mozgást végezve lazítsd fel a szöveteket a csípődtől a keresztcsontodig.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Quads.jpg” alt=”RAD Kit | Hatékony massázseszköz csomagok kedvező áron” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Quad” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

COMB

Feküdj hasra. A Roller épp a medencecsontod alatt legyen, de csontot semmiképpen ne érje el. Mozogj jobbra-balra, fokozatosan a térd felé haladva, egészen a térdkalácsig. Fontos, hogy forgasd is a csípődet, úgy hogy a Roller a combod belső felét is elérje. Ez a térd felé futó izmok miatt lényeges.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-calves.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Calf” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

VÁDLI

Ülj a földre és helyezd az egyik vádlidat a Roller-re, úgym, hogy az a térdhajlat alatt helyezkedjen el. Kezdj apró fordító mozdulatokkal a sarkad irányába haladni, de az Achilles ín előtt állj meg.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/RAD-Roller-Feet.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Roller Feet” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

LÁB

Tedd a talpad a Roller-re és kezdj óvatosan előre-hátra gurulni. Helyezz nagyobb nyomást a Roller-re, ha a talpad belső felén jársz. Engedd a talpizmokat minden irányban felszabadulni.

RAD ROLLER ALAPOK

ALSÓ HÁT

KAROK

A NYAK NYÚJTÁSA

BOKA ÉS LÁB

FELSŐ HÁT

RAD ROLLER ALAPOK

ALSÓ HÁT

KAROK

A NYAK NYÚJTÁSA

BOKA ÉS LÁB

FELSŐ HÁT

Feliratkozás várólistára Ha termék újra raktáron lesz, email-ben értesítünk. Kérünk, add meg az email címedet: