Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett.

RAD Roller Logo
RAD Roller Logo

HOGYAN HASZNÁLD?

A RAD ROD

Kezdésként nézd meg ezeket a bárhol alkalmazható gyakorlatokat és olvasd el a használati utasítást. Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot. Gyógytornászunk örömmel áll rendelkezésedre.

HOGYAN HASZNÁLD?

A RAD ROD

Kezdésként nézd meg ezeket a bárhol alkalmazható gyakorlatokat és olvasd el a használati utasítást. Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot. Gyógytornászunk örömmel áll rendelkezésedre.

[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Quads.jpg” alt=”RAD Roller | A rugalmas myofaszciális masszázs eszköz” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Quads” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-hamstrings.jpg” alt=”RAD Helix | A DNS alakú SMR henger” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Hamstrings” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Glutes.jpg” alt=”RAD Rod | A finoman adagolható masszázs eszköze” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Glutes” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

COMB

Kontrollált, folyamatos mozdulatokkal hengerezd a combizmokat előre-hátra. Ha különösen feszes helyet találsz, oda térj többször vissza. Alkalmazz lassabb mozdulatokat és nagyobb nyomást a mélyebb hatásért.

COMBHAJLÍTÓ IZMOK

Ülj le és hajlítsd be a lábad kb. 90 fokos szögben. Hengerezz előre-hátra, hogy felfrissítsd az izmokat. Alkalmazz lassabb mozdulatokat és nagyobb nyomást a csomókon. A nagy izmokban a csomók gyakran nem apró huppanóknak érződnek, hanem inkább szövet alkotta domboknak.

FARIZMOK

Álló helyzetben helyezd a súlyodat az egyik lábadra. A másik lábad teljesen lazítsd el. Rod-ozd meg a farizmaidat az ellazított oldalon. Hengerezz a medencecsontodtól a csípőd első részéig. Vigyázz, nehogy csontot érj.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Calves.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Calves” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-IT-Band.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod IT band” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Adductors.jpg” alt=”RAD Kit | Hatékony massázseszköz csomagok kedvező áron” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Adductor” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

VÁDLI

Ülj le és hajlítsd be a lábad kb. 90 fokos szögben. Hengerezd a behajlított lábad vádliját és lassíts ott, ahol csomót érzel. Helyezz különös hangsúlyt a az alsó részre, hogy felold a gázlóizmot (soleus). Ennek nagy szerepe van a járásban és az általános stabilitásban.

ILIOTIBIÁLIS SZALAG

Lazítsd el a lábad, amennyire csak tudod és kontrollált mozdulatokkal hengerezd végig az egész IT szalagod. Hogy elkerüld a nagyobb fájdalmat, izomlázat vagy sérülést, gyakorlatról gyakorlatra, fokozatosan növeld a nyomáserősséget. Ne akarj mélyre menni már az első alkalommal.

TÁVOLÍTÓ IZOM (ABDUCTOR)

Lazítsd el a labád, amennyire csak tudod és fordítsd kifelé a térded. Előre-hátra dolgozz a Rod-dal belső-combod teljes hosszában. Lassíts és növeld a nyomást a különösen feszes részeknél.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Shins.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Shins” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Forearm-Extensors.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Forearm Extensor” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Forearm-Flexors.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Forearm Flexor” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

LÁBSZÁR

Ülj le és hajlítsd be az egyik lábad kb. 90 fokos szögben. Hengerezz előre-hátra a sípcsont elülső és oldalsó felületén futó izmokon. Dolgozz lassan és ne menj soha közvetlenül a csontra.

ALKAR FESZÍTŐ IZOM

Ülj le egy székre és tedd be a Rod egy felét a térdhajlatodba, majd a lábad behajlításával rögzítsd (vagy egyszerűen tedd a csípőhajlatodba, ahogy a képen látod). A másik kezeddel a Rod átellenes oldalát fogva hengerezd végig a feszítő izmodat egészen a könyökig.

ALKAR HAJLÍTÓ IZOM

Ülj le egy székre és tedd be a Rod egyik felét a térdhajlatodba, majd a lábad behajlításával rögzítsd (vagy egyszerűen tedd a csípőhajlatodba, ahogy a képen látod). A másik kezeddel a Rod átellenes oldalát fogva hengerezd végig a hajlító izmodat, a karod tested felé való nyomásával. Így megszabadíthatod ezt a részt is a felhalmozódott feszültségektől és méreganyagoktól.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Neck.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Neck” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

NYAK

Először tartsd a Rod-ot a vállaiddal párhuzamosan, majd fordítsd el kb. 45 fokban, hogy a nyakad oldalsó részét is meg tudd kezelni. Hengerezhetsz a koponyád alatti szöveteken is és a trapéz izmaidon is. Ügyelj rá, hogy lassú, óvatos mozdulatokat végezz, hogy elkerüld a nyak környéki csontokat.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Quads.jpg” alt=”RAD Roller | A rugalmas myofaszciális masszázs eszköz” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Quads” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

COMB

Kontrollált, folyamatos mozdulatokkal hengerezd a combizmokat előre-hátra. Ha különösen feszes helyet találsz, oda térj többször vissza. Alkalmazz lassabb mozdulatokat és nagyobb nyomást a mélyebb hatásért.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-hamstrings.jpg” alt=”RAD Helix | A DNS alakú SMR henger” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Hamstrings” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

COMBHAJLÍTÓ IZMOK

Ülj le és hajlítsd be a lábad kb. 90 fokos szögben. Hengerezz előre-hátra, hogy felfrissítsd az izmokat. Alkalmazz lassabb mozdulatokat és nagyobb nyomást a csomókon. A nagy izmokban a csomók gyakran nem apró huppanóknak érződnek, hanem inkább szövet alkotta domboknak.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Glutes.jpg” alt=”RAD Rod | A finoman adagolható masszázs eszköze” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Glutes” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

FARIZMOK

Álló helyzetben helyezd a súlyodat az egyik lábadra. A másik lábad teljesen lazítsd el. Rod-ozd meg a farizmaidat az ellazított oldalon. Hengerezz a medencecsontodtól a csípőd első részéig. Vigyázz, nehogy csontot érj.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Calves.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Calves” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

VÁDLI

Ülj le és hajlítsd be a lábad kb. 90 fokos szögben. Hengerezd a behajlított lábad vádliját és lassíts ott, ahol csomót érzel. Helyezz különös hangsúlyt a az alsó részre, hogy felold a gázlóizmot (soleus). Ennek nagy szerepe van a járásban és az általános stabilitásban.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-IT-Band.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod IT band” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

ILIOTIBIÁLIS SZALAG

Lazítsd el a lábad, amennyire csak tudod és kontrollált mozdulatokkal hengerezd végig az egész IT szalagod. Hogy elkerüld a nagyobb fájdalmat, izomlázat vagy sérülést, gyakorlatról gyakorlatra, fokozatosan növeld a nyomáserősséget. Ne akarj mélyre menni már az első alkalommal.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Adductors.jpg” alt=”RAD Kit | Hatékony massázseszköz csomagok kedvező áron” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Adductor” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

TÁVOLÍTÓ IZOM (ABDUCTOR)

Lazítsd el a labád, amennyire csak tudod és fordítsd kifelé a térded. Előre-hátra dolgozz a Rod-dal belső-combod teljes hosszában. Lassíts és növeld a nyomást a különösen feszes részeknél.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Shins.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Shins” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

LÁBSZÁR

Ülj le és hajlítsd be az egyik lábad kb. 90 fokos szögben. Hengerezz előre-hátra a sípcsont elülső és oldalsó felületén futó izmokon. Dolgozz lassan és ne menj soha közvetlenül a csontra.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Forearm-Extensors.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Forearm Extensor” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

ALKAR FESZÍTŐ IZOM

Ülj le egy székre és tedd be a Rod egy felét a térdhajlatodba, majd a lábad behajlításával rögzítsd (vagy egyszerűen tedd a csípőhajlatodba, ahogy a képen látod). A másik kezeddel a Rod átellenes oldalát fogva hengerezd végig a feszítő izmodat egészen a könyökig.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Forearm-Flexors.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Forearm Flexor” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

ALKAR HAJLÍTÓ IZOM

Ülj le egy székre és tedd be a Rod egyik felét a térdhajlatodba, majd a lábad behajlításával rögzítsd (vagy egyszerűen tedd a csípőhajlatodba, ahogy a képen látod). A másik kezeddel a Rod átellenes oldalát fogva hengerezd végig a hajlító izmodat, a karod tested felé való nyomásával. Így megszabadíthatod ezt a részt is a felhalmozódott feszültségektől és méreganyagoktól.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2017/01/RAD-Rod-Neck.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Rod Neck” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

NYAK

Először tartsd a Rod-ot a vállaiddal párhuzamosan, majd fordítsd el kb. 45 fokban, hogy a nyakad oldalsó részét is meg tudd kezelni. Hengerezhetsz a koponyád alatti szöveteken is és a trapéz izmaidon is. Ügyelj rá, hogy lassú, óvatos mozdulatokat végezz, hogy elkerüld a nyak környéki csontokat.

RAD ROD ALAPOK

Feliratkozás várólistára Ha termék újra raktáron lesz, email-ben értesítünk. Kérünk, add meg az email címedet: