Ingyenes szállítás 20.000 Ft felett.

RAD Roller Logo
RAD Roller Logo

HOGYAN HASZNÁLD?

A RAD HELIX

Kezdésként nézd meg ezeket a bárhol alkalmazható gyakorlatokat és olvasd el a használati utasítást. Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot. Gyógytornászunk örömmel áll rendelkezésedre.

HOGYAN HASZNÁLD?

A RAD HELIX

Kezdésként nézd meg ezeket a bárhol alkalmazható gyakorlatokat és olvasd el a használati utasítást. Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot. Gyógytornászunk örömmel áll rendelkezésedre.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-Low-back-extension.jpg” alt=”RAD Roller | A rugalmas myofaszciális masszázs eszköz” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Lumbar Extension” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-Whole-back-flush.jpg” alt=”RAD Helix | A DNS alakú SMR henger” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix back flush” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-lumbar-rotation.jpg” alt=”RAD Rod | A finoman adagolható masszázs eszköze” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Lumbar Rotation” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

LUMBÁLIS NYÚJTÁS

Feküdj a hátadra úgy, hogy a Helix az alsó hátad felső pontjánál helyezkedjen el (ez körülbelül a köldök magasságában van). Lazíts és maradj ebben a pozícióban 10-20 másodpercig. Aztán vidd lejjebb a Helix-et 3-5 cm-el a csípőd irányába és ismételd.

TELJES HÁT

Feküdj a hátadra és húzd mindkét lábadat talpra. A Helix épp a keresztcsontod felett legyen. Gurulj az eszközön előre-hátra 15-20 cm-t. A Helix áthelyezésével haladj feljebb a hát felső pontjáig.

LUMBÁLIS ROTÁCIÓ

Feküdj háttal a Helixre úgy, hogy az épp a csípőcsontod felett legyen. Húzd talpra a lábaidat. A térded kb. 90 fokban legyen behajlítva. Fordítsd el mindkét térded balra, míg azok el nem érik a talajt, aztán ismételd meg ugyanezt a jobb oldalra is. Tedd feljebb a Helix-et 5 cm-el és ismételd az előző mozdulatsort. Így haladj a hátadon egyre feljebb.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-neck-flush.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Neck flush” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-rotator-cuff.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix rotator cuff” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-Glutes.jpg” alt=”RAD Kit | Hatékony massázseszköz csomagok kedvező áron” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Glutes” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

NYAK LAZÍTÁS

Tedd a Helix-et a nyakad alá, majd fordítsd el a fejedet az egyik irányba. Ezt ismételd meg 3-5-ször, majd végezd el ugyanezt a másik oldalra. Ezt követően a sarkaid segítségével gurulj a Helix-en 5-10 cm-el lejjebb. Itt is ismételd meg az előző gyakorlatot.

SZÉLES HÁTIZOM

Feküdj hasra és fordulj félig oldalra. Nyújtsd ki az alsó karodat úgy, hogy a Helix a vállad alatt legyen. Gurulj fel-le 15-20 cm-t, gyengéden masszírozva így a vállad alatti izmokat. A karodra nehezedve szabályozhatod a nyomás erősségét. A későbbiekben egyre nagyobb nyomást helyezhetsz a Helix-re.

FARIZMOK

Ülj rá a Helix-re, két karodon a hátad mögött támaszkodva. Helyezkedj úgy, hogy a Helix kúpos része a farizom alatt legyen. Gurulj előre-hátra 5-10 alkalommal, majd végezz néhány testfordítást is. Így minden farizomhoz elérsz.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-Hamstrings.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Hamstrings” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

COMBHAJLÍTÓ IZOM

Ülj le és a karjaidon támaszkodj meg a hátad mögött. Helyezd a Helix-et az egyik combod alá, épp az ülőcsontod elé. A nem dolgozó lábad legyen talpra húzva. A sarkad segítségével gurulj az eszközön 10-15 cm-t, többször ismételve. Így haladj lassan a térded felé. A nagyobb nyomás eléréséhez a törzseddel dőlj egy kissé előre.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-Low-back-extension.jpg” alt=”RAD Roller | A rugalmas myofaszciális masszázs eszköz” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Lumbar Extension” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

LUMBÁLIS NYÚJTÁS

Feküdj a hátadra úgy, hogy a Helix az alsó hátad felső pontjánál helyezkedjen el (ez körülbelül a köldök magasságában van). Lazíts és maradj ebben a pozícióban 10-20 másodpercig. Aztán vidd lejjebb a Helix-et 3-5 cm-el a csípőd irányába és ismételd.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-Whole-back-flush.jpg” alt=”RAD Helix | A DNS alakú SMR henger” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix back flush” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

TELJES HÁT

Feküdj a hátadra és húzd mindkét lábadat talpra. A Helix épp a keresztcsontod felett legyen. Gurulj az eszközön előre-hátra 15-20 cm-t. A Helix áthelyezésével haladj feljebb a hát felső pontjáig.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-lumbar-rotation.jpg” alt=”RAD Rod | A finoman adagolható masszázs eszköze” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Lumbar Rotation” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

LUMBÁLIS ROTÁCIÓ

Feküdj háttal a Helixre úgy, hogy az épp a csípőcsontod felett legyen. Húzd talpra a lábaidat. A térded kb. 90 fokban legyen behajlítva. Fordítsd el mindkét térded balra, míg azok el nem érik a talajt, aztán ismételd meg ugyanezt a jobb oldalra is. Tedd feljebb a Helix-et 5 cm-el és ismételd az előző mozdulatsort. Így haladj a hátadon egyre feljebb.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-neck-flush.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Neck flush” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

NYAK LAZÍTÁS

Tedd a Helix-et a nyakad alá, majd fordítsd el a fejedet az egyik irányba. Ezt ismételd meg 3-5-ször, majd végezd el ugyanezt a másik oldalra. Ezt követően a sarkaid segítségével gurulj a Helix-en 5-10 cm-el lejjebb. Itt is ismételd meg az előző gyakorlatot.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-rotator-cuff.jpg” alt=”RAD Block | Stabilitás és tárolás” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix rotator cuff” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

SZÉLES HÁTIZOM

Feküdj hasra és fordulj félig oldalra. Nyújtsd ki az alsó karodat úgy, hogy a Helix a vállad alatt legyen. Gurulj fel-le 15-20 cm-t, gyengéden masszírozva így a vállad alatti izmokat. A karodra nehezedve szabályozhatod a nyomás erősségét. A későbbiekben egyre nagyobb nyomást helyezhetsz a Helix-re.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-Glutes.jpg” alt=”RAD Kit | Hatékony massázseszköz csomagok kedvező áron” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Glutes” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”-50px|5px|15px|5px”][/et_pb_aio_extended]

FARIZMOK

Ülj rá a Helix-re, két karodon a hátad mögött támaszkodva. Helyezkedj úgy, hogy a Helix kúpos része a farizom alatt legyen. Gurulj előre-hátra 5-10 alkalommal, majd végezz néhány testfordítást is. Így minden farizomhoz elérsz.
[et_pb_aio_extended scroll_fade_column_on_off=”off” image=”https://radroller.hu/wp-content/uploads/2016/12/Helix-Hamstrings.jpg” alt=”RAD Rounds | Precíz myofaszciális masszázs a kicsi helyeken is” button_one_sb_hover_on_off=”off” button_two_sb_hover_on_off=”off” admin_label=”Helix Hamstrings” _builder_version=”3.0.47″ text_orientation=”left” custom_padding=”0px|0px|15px|0px”][/et_pb_aio_extended]

COMBHAJLÍTÓ IZOM

Ülj le és a karjaidon támaszkodj meg a hátad mögött. Helyezd a Helix-et az egyik combod alá, épp az ülőcsontod elé. A nem dolgozó lábad legyen talpra húzva. A sarkad segítségével gurulj az eszközön 10-15 cm-t, többször ismételve. Így haladj lassan a térded felé. A nagyobb nyomás eléréséhez a törzseddel dőlj egy kissé előre.

RAD HELIX ALAPOK

Feliratkozás várólistára Ha termék újra raktáron lesz, email-ben értesítünk. Kérünk, add meg az email címedet: