HOGYAN HASZNÁLD?

A RAD ROUNDS

Kezdésként nézd meg ezeket a bárhol alkalmazható gyakorlatokat és olvasd el a használati utasítást. Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot. Gyógytornászunk örömmel áll rendelkezésedre.

HOGYAN HASZNÁLD?

A RAD ROUNDS

Kezdésként nézd meg ezeket a bárhol alkalmazható gyakorlatokat és olvasd el a használati utasítást. Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot. Gyógytornászunk örömmel áll rendelkezésedre.

NAGY ROUND: CSÍPŐ

Ülj le úgy, hogy a nagy Round a csípőd alatt legyen. Végezz apró körkörös mozdulatokat a csípőddel, végig az összes csípőizmon és a vápa körül is.

NAGY ROUND: NYAK

Helyezd a Round-ot a földre és lassan helyezd rá a nyakad hátsó részét. A koponyaalapnál indítva végezz apró körző mozdulatokat, 10-20 másodpercenként célterületet váltva. Haladj a nyakad hátsó részétől egészen a fültőig, mindkét oldalon.

NAGY ROUND: COMBHAJLÍTÓ IZOM TAPADÁSI PONTJA

Ülj egy székre vagy asztalra úgy, hogy a lábad le tudd lógatni. Helyezd a Round-ot az egyik ülőcsontod elé és próbálj apró köröket leírni a csípőddel, hogy fellazítsd a tapadási pont környéki izmokat.

NAGY ROUND: VÁDLI

Ülj le a földre és a helyezd a vádlid középső részét a Round-ra. Végezz apró köröket a lábaddal, körben az egész vádlidon, 10-20 másodpercenként célterületet váltva. A RAD Block használatával még mélyebbre hatolhatsz.

NAGY ROUND: TALP

Ülj le egy székre és tedd a Round-od a földre. Helyezd rá az egyik lábadat és gurítsd rajt a talpadat körbe-körbe. Helyezd rá a súlyodat, ha mélyebbre szeretnél hatolni.

NAGY ROUND: FEJ

A nagy, puhább Round ideális azokon a területeken, ahol a csontot nem fedi vastag szövetréteg. Ilyen például a fej és a nyak. Fogd a kezedbe a Round-ot, döntsd neki a fejedet és menj körbe a koponyádon. Csak a fejed súlyát használd és végezz körkörös mozdulatokat a feszesebbnek tűnő helyeken.

KÖZEPES ROUND: KÉZ

Helyezd a Round-ot egy stabil, kemény felületre, tedd rá tenyered és írj le vele apró köröket. Fordíts különös figyelmet a hüvelykujj alatti vastag izmokra.

KÖZEPES ROUND: TALP

Egyik lábaddal óvatosan állj rá a Round-ra (extra pontért asztal alatt is próbálkozhatsz) és lassan gurulj rajta körbe az egész talpaddal. A talp belső felére fordíts kiemelt figyelmet. Ha úgy érzed, túlzottan nagy a fájdalom, változtass a súlypontodon. Egy-egy helyen ne dolgozz tovább 10-20 másodpercnél.

KÖZEPES ROUND: ARC

A kezed segítségével, körkörös mozdulatokkal vezesd körbe a Round-ot az arcodon, az állkapocs környékén, a szemöldöködnél és a hajvonaladnál.

KÖZEPES ROUND: NYAK

Állva, vagy székben ülve a kezedet használva helyezd a Round-ot a nyakad hátsó részére, éppen a koponyád alá. Használd a fejed súlyát, hogy nyomást képezz, majd a kezeddel végezz apró körző mozdulatokat.

NAGY ROUND: CSÍPŐ

Ülj le úgy, hogy a nagy Round a csípőd alatt legyen. Végezz apró körkörös mozdulatokat a csípőddel, végig az összes csípőizmon és a vápa körül is.

NAGY ROUND: NYAK

Helyezd a Round-ot a földre és lassan helyezd rá a nyakad hátsó részét. A koponyaalapnál indítva végezz apró körző mozdulatokat, 10-20 másodpercenként célterületet váltva. Haladj a nyakad hátsó részétől egészen a fültőig, mindkét oldalon.

NAGY ROUND: COMBHAJLÍTÓ IZOM TAPADÁSI PONTJA

Ülj egy székre vagy asztalra úgy, hogy a lábad le tudd lógatni. Helyezd a Round-ot az egyik ülőcsontod elé és próbálj apró köröket leírni a csípőddel, hogy fellazítsd a tapadási pont környéki izmokat.

NAGY ROUND: VÁDLI

Ülj le a földre és a helyezd a vádlid középső részét a Round-ra. Végezz apró köröket a lábaddal, körben az egész vádlidon, 10-20 másodpercenként célterületet váltva. A RAD Block használatával még mélyebbre hatolhatsz.

NAGY ROUND: TALP

Ülj le egy székre és tedd a Round-od a földre. Helyezd rá az egyik lábadat és gurítsd rajt a talpadat körbe-körbe. Helyezd rá a súlyodat, ha mélyebbre szeretnél hatolni.

NAGY ROUND: FEJ

A nagy, puhább Round ideális azokon a területeken, ahol a csontot nem fedi vastag szövetréteg. Ilyen például a fej és a nyak. Fogd a kezedbe a Round-ot, döntsd neki a fejedet és menj körbe a koponyádon. Csak a fejed súlyát használd és végezz körkörös mozdulatokat a feszesebbnek tűnő helyeken.

KÖZEPES ROUND: KÉZ

Helyezd a Round-ot egy stabil, kemény felületre, tedd rá tenyered és írj le vele apró köröket. Fordíts különös figyelmet a hüvelykujj alatti vastag izmokra.

KÖZEPES ROUND: TALP

Egyik lábaddal óvatosan állj rá a Round-ra (extra pontért asztal alatt is próbálkozhatsz) és lassan gurulj rajta körbe az egész talpaddal. A talp belső felére fordíts kiemelt figyelmet. Ha úgy érzed, túlzottan nagy a fájdalom, változtass a súlypontodon. Egy-egy helyen ne dolgozz tovább 10-20 másodpercnél.

KÖZEPES ROUND: ARC

A kezed segítségével, körkörös mozdulatokkal vezesd körbe a Round-ot az arcodon, az állkapocs környékén, a szemöldöködnél és a hajvonaladnál.

KÖZEPES ROUND: NYAK

Állva, vagy székben ülve a kezedet használva helyezd a Round-ot a nyakad hátsó részére, éppen a koponyád alá. Használd a fejed súlyát, hogy nyomást képezz, majd a kezeddel végezz apró körző mozdulatokat.

RAD ROUNDS ALAPOK