HOGYAN HASZNÁLD?

A RAD BLOCK

Kezdésként nézd meg ezeket a bárhol alkalmazható gyakorlatokat és olvasd el a használati utasítást. Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot. Gyógytornászunk örömmel áll rendelkezésedre.

ADDUCTOR (ROLLER-REL)

Helyezd a Block-ot a földre és helyezkedj el úgy rajta, hogy a Roller a lehető legközelebb legyen a szeméremcsontodhoz. Hajlítsd be az érintett lábad, hogy ellazítsd az izmokat és gurulj előre-hátra a combhajító izmaidon.

VÁDLI (ROLLER-REL)

Helyezd a Roller-t a Block-ba és tedd rá a lábadat. Gurulj rajta előre-hátra és forgasd a lábad oldalirányban is, hogy minden irányból támadj. Tedd a másik lábad a dolgozó lábra, ha növelni szeretnéd a nyomóerőt.

SUBSCAPULARIS (ROLLER-REL)

A subscapularis az a bosszantó izom, ami komoly váll- de akár csukófájdalmat is tud okozni. Hogy elérd, fordítsd a Block-ot álló helyzetbe és tedd a Roller-t a tetején található mélyedésbe. Hajolj rá a Blockra, úgy hogy a Roller a hónaljad hátsó részénél érintse a tested. Lassan mozgasd a karod előre-hátra, hogy mélyebben megdolgozd az izmokat.

NYAKSZIRT ALATTI RÉSZ (ROLLER-REL)

Hogy elérd a koponya alatti kis izmokat, tedd a Roller-t a Block-ba és feküdj rá. Óvatosan masszírozd át őket kis fejfordításokkal és fejbiccentésekkel.

MELL (ROLLER-REL)

Állítsd fel a Block-ot és tedd a Roller-t a mélyedésbe. Ülj re és hajolj rá a Block-ra, úgy, hogy a Roller a hónaljad első részénél helyzkedjen el. Forgasd lassan a törzsed, hogy keresztirányban is megdolgozd az izmokat.

ARC (ROUNDS-AL)

Helyezd a nagy vagy a közepes Rounds-ot a Block mélyedésébe, hogy könnyen elérhesd az állkapocs-izmokat, a hajvonalat és a halántékot. Csak a fejed súlyát használd és végezz apró körzéseket a feszülő részeken.

NYAK (ROUNDS-AL)

Helyezd a nagy vagy a közpes Rounds-ot a Block mélyedésébe és feküdj rá úgy, hogy a Rounds a nyakad felső részét érintse (itt ered a nyakizmok egy része). Csak a fejed súlyát használd és masszírozd át a az egész nyakad.

UTAZÁS ÉS TÁROLÁS

Ne feledd, hogy a Block-ban tárolhatod is a Rollered és Rounds-odat is, így könnyen magaddal viheted őket bárhova.

ADDUCTOR (ROLLER-REL)

Helyezd a Block-ot a földre és helyezkedj el úgy rajta, hogy a Roller a lehető legközelebb legyen a szeméremcsontodhoz. Hajlítsd be az érintett lábad, hogy ellazítsd az izmokat és gurulj előre-hátra a combhajító izmaidon.

VÁDLI (ROLLER-REL)

Helyezd a Roller-t a Block-ba és tedd rá a lábadat. Gurulj rajta előre-hátra és forgasd a lábad oldalirányban is, hogy minden irányból támadj. Tedd a másik lábad a dolgozó lábra, ha növelni szeretnéd a nyomóerőt.

SUBSCAPULARIS (ROLLER-REL)

A subscapularis az a bosszantó izom, ami komoly váll- de akár csukófájdalmat is tud okozni. Hogy elérd, fordítsd a Block-ot álló helyzetbe és tedd a Roller-t a tetején található mélyedésbe. Hajolj rá a Blockra, úgy hogy a Roller a hónaljad hátsó részénél érintse a tested. Lassan mozgasd a karod előre-hátra, hogy mélyebben megdolgozd az izmokat.

NYAKSZIRT ALATTI RÉSZ (ROLLER-REL)

Hogy elérd a koponya alatti kis izmokat, tedd a Roller-t a Block-ba és feküdj rá. Óvatosan masszírozd át őket kis fejfordításokkal és fejbiccentésekkel.

MELL (ROLLER-REL)

Állítsd fel a Block-ot és tedd a Roller-t a mélyedésbe. Ülj re és hajolj rá a Block-ra, úgy, hogy a Roller a hónaljad első részénél helyzkedjen el. Forgasd lassan a törzsed, hogy keresztirányban is megdolgozd az izmokat.

ARC (ROUNDS-AL)

Helyezd a nagy vagy a közepes Rounds-ot a Block mélyedésébe, hogy könnyen elérhesd az állkapocs-izmokat, a hajvonalat és a halántékot. Csak a fejed súlyát használd és végezz apró körzéseket a feszülő részeken.

NYAK (ROUNDS-AL)

Helyezd a nagy vagy a közpes Rounds-ot a Block mélyedésébe és feküdj rá úgy, hogy a Rounds a nyakad felső részét érintse (itt ered a nyakizmok egy része). Csak a fejed súlyát használd és masszírozd át a az egész nyakad.

UTAZÁS ÉS TÁROLÁS

Ne feledd, hogy a Block-ban tárolhatod is a Rollered és Rounds-odat is, így könnyen magaddal viheted őket bárhova.

RAD BLOCK ALAPOK